Roll Spike Sepak Takraw APK

 


Download  Roll Spike Sepak Takraw APK. Selamat malam sobat pada kesempatan kali ini saya share game roll Spike Sepak Takraw Apk. yang merupakan jenis games campuran dari sepak bola dan bola voli, dimana sobat berada di lapangan ganda bulu tangkis dan  pemain tidak boleh menyentuh bola dengan tangan. dan didalam games ini sobat diajak untuk memainkan olahraga campuran dari sepak bola dan bola voli ini  dengan versi games.

Nah dari pada sobat penasaran dengan keseruan games ini dibawah telah tersedia link downloadnya. Selamat mencoba Semoga dapat mengibur dan bermanfaat bagi sobat. 


Demo  Roll Spike Sepak Takraw APK



Description:


Based on a sports game, Sepak Takraw is an extremely popular in South East Asia. Sepak Takraw is truly amazing with high flying acrobatic kicks and lightning fast balls.

Introducing ‘Roll Spike’ the World’s first ever Sepak Takraw mobile game! For both fans, players and gamers alike, Roll Spike brings to the court an exciting world of fast 3D sports on your device.
Choose different teams from Malaysia, Thailand, South Korea, Indonesia and Philippines in 3 unique stadiums! Fight it out in gorgeous 3D style with our brand new virtual D-Pad control.

Screenshot:





Download   Roll Spike Sepak Takraw APK


Subscribe to receive free email updates:

0 Response to " Roll Spike Sepak Takraw APK"

Posting Komentar